Kit Digital Acelera Pime

Aconsegueix fins a 12.000 € d’ajuda a fons perdut amb el Kit Digital

El Kit Digital forma part d’Acelera Pime, que és un programa del fons del Plan de Recuperación, Transformación y Resilencia de España, finançat pel Plan europeo Next Generation EU. Les ajudes són destinades a empreses  de menys de 50 treballadors i per a qualsevol tipologia de negoci.

Vols sol·licitar l’ajuda?

Com Agents Digitalitzadors oficials autoritzats, et podem oferir els nostres serveis i et podem ajudar a gestionar el teu “bo digital”. Ja pots consultar l’oferta de kits digitals que us podem oferir

Us detallem l’oferta de solucions que EIO us presenta, què inclou i els preus de cadascuna d’elles.

Kit Digital

Categories incloses en el Kit Digital

Lloc web i presència a internet

Import màxim de la subvenció 2.000€

Desenvolupem el disseny i la programació de la teva web adaptada per a qualsevol dispositiu. T’oferim una solució integral per garantir la teva presencia a Internet. Seguim els estàndards d’usabilitat i accessibilitat. Som especialistes en SEO i SEM.

wordpress
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 1.645,00€
Segment II de 3-9 empleats
des de 1.645,00€
Segment III de 1-2 empleats
des de 1.645,00€
Categoria lloc web

Creació botiga on-line

Import màxim de la subvenció 2.000€

Creació de l’ecommerce amb control de categories, talles i colors, multidivisa, passarel·les de pagament, gestió de comandes i enviaments.

Shopify-Logo
woocommerce-logo
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 3.500,00€
Segment II de 3-9 empleats
des de 3.500,00€
Segment III de 1-2 empleats
des de 3.500,00€
Categoria Botiga On-line

Gestió de Clients

Import màxim de la subvenció 4.000€

Es garanteix el compliment dels requisits indicats per a la categoria.

  • Gestió de clients: seràs capaç d’emmagatzemar i consultar les dades de cadascun dels teus clients, des de la seva alta com a oportunitat de negoci, i simular la compra de productes o contractació de serveis.
  • Gestió de clients potencials (Leads): podràs donar d’alta nous clients potencials de manera manual o mitjançant una importació per fitxer. Les dades associades als clients potencials et permetran la seva gestió comercial amb l’objectiu de convertir-los en clients. Addicionalment, podràs parametritzar regles de negoci per a l’assignació de clients potencials segons diferents criteris.
  • Gestió d’oportunitats: tindràs la possibilitat de gestionar totes les oportunitats de negoci que comportin l’enviament al client potencial d’ofertes i pressupostos. A més, podràs comprovar l’estat de cada oportunitat .
  • Accions o tasques comercials: l’eina et permetrà crear accions i tasques comercials.
  • Seguiment comercial, reporting i planificació: podràs realitzar seguiments mitjançant indicadors (KPI´s), llistat d’oportunitats i altres. Podràs també generar informes per al seguiment i monitoratge de la teva activitat comercial. Aquests informes podran mostrar, almenys, dades mensuals, acumulats i/o comparatius entre diferents exercicis comercials.
  • Alertes: seràs capaç de visualitzar alertes de clients.
  • Gestió documental: la solució inclou un programari per a la gestió centralitzada de la documentació capaç d’inserir i/o vincular documents.
  • Disseny Responsive: tindràs una interfície funcional en tota mena de dispositius.
  • Integració amb diverses plataformes: disposaràs de APIs o Web Services.

Amb el connector de Sage a TeamLeader, les empreses aconsegueixen fer una gestió precisa del procés de venda, des de l’alta d’un client fins a la gestió de la primera comanda.

El procediment és senzill i intuïtiu, i des del primer moment integra de manera sincronitzada les dues plataformes perquè tot estigui al lloc que li correspon. Gràcies a aquesta facilitat d’ús, el negoci pot fer seguiment i control de totes les fases de la venda, millorant així les oportunitats amb clients nous i actuals.

Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 3.965,00€
Segment II de 3-9 empleats
des de 3.365,00€
Segment III de 1-2 empleats
des de 3.365,00€
Categoria Gestió de clients

Business Intelligence i Analítica

Import màxim de la subvenció 4.000€

Analitza les finances, els marges, els processos, les vendes, les compres, la rotació, el marge, els inventaris… Generar informes personalitzats amb els indicadors claus per cada usuari. Permet prendre les decisions correctes amb la informació detallada i de forma interactiva..

  • Integració de dades amb altres bases de dades: tindràs accés a altres bases de dades i a la realització de comparacions amb les dades exposades.
  • Emmagatzematge de dades: disposaràs d’una capacitat d’emmagatzematge de, com a mínim, 1 GB per usuari.
  • Creació de panells de dades estructurades i visuals: disposaràs de panells de dades personalitzades amb dades rellevants i diferents formes de visualització.
  • Exportació de dades: podràs exportar dades a imatges o a documents d’Excel, creant sinergies i compatibilitats amb diferents programes que utilitzis comunament
Power-BI
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 4.300,80€
Segment II de 3-9 empleats
des de 2.500,80€
Segment III de 1-2 empleats
des de 1.900,80 €
Lamdata-2
Segments Preus
Segment II de 3-9 empleats
des de 3.039,80€
Segment III de 1-2 empleats
des de 2.439,80€
KIWI_logo_ms
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 7.500,00 €
Segment II de 3-9 empleats
des de 5.700,00 €
Boyum usability Package per Sap B1

Visualització de dades i quadres de comandament
Crear taulers i gràfics interactius utilitzant les dades existents de SAP Business One, afegint-les ràpidament i fàcilment. Inclou eines interactives per revisar dades actualitzades i prendre decisions sobre la marxa.

Reports personalitzats
Crear informes totalment personalitzables basats en dades HANA o SQL. Ofereix als usuaris de SAP noves eines per accedir a les dades de SAP de formes innovadores i els facilita la creació dels informes que necessiten.

Reports de Crystal
Els informes de Crystal són les eines d’informes de SAP més utilitzades pel SAP. Poder veure, imprimir o desar dissenys basats en Crystal Report des de SAP Business. Poder crear i compartir informes per a informació relacionada i dades de SAP des de SAP Business One.

Segments Llicència Manteniment anual (no inclou el preu de la llicència)
Segment I de 10-49 empleats
Pack 5 primers usuaris: 1.540€

Pack de 5 usuaris extres: 515€
Pack 5 primers usuaris: 308€

Pack extra 5 usuaris: 103€
Segment II de 3-9 empleats
Pack 5 primers usuaris: 1.540€

Pack de 5 usuaris extres: 515€
Pack 5 primers usuaris: 308€

Pack extra 5 usuaris: 103€
Categoria Business Intelligence i analítica

Gestió de Processos

Import màxim de la subvenció 6.000€

Gràcies a la solució modular podràs créixer al teu ritme i segons les teves necessitats, amb la tranquil·litat que sempre tindràs la millor solució per al teu negoci.

Controla i automatitza aspectes clau del teu negoci, segons les teves necessitats amb programes d’ERP i programació a mida.

Les principals funcionalitats que inclou aquest servei:

  • Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de negoci: tindràs digitalitzats i/o automatitzats processos com:
    • Comptabilitat/finances: comptes per cobrar/per pagar, gestió d’actius i generació de tancaments i balanços, etc.
    • Facturació: automatització dels processos de facturació amb la generació de pressupostos, comandes, albarans i factures.
    • Projectes: control de pressupostos, costos, estimacions, optimització dels recursos, etc.
    • Inventari: previsió, nivells d’estoc, enviaments, distribucions, devolucions, cancel·lacions, etc.
    • Compres i pagaments: gestió de comandes de compra i proveïdors.
    • Recursos humans: gestió dels recursos humans, nòmines, etc.
    • Logística: gestió de flotes i rutes, entre altres.
  • Integració amb diverses plataformes: la solució disposarà de APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines.
  • Actualitzable: accediràs a actualitzacions de la solució amb noves versions.
  • Escalable: si la teva empresa creix o canvia estructuralment, la solució s’adaptarà a aquests canvis.
  • Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret del Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació.
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 5.772,00€
Segment II de 3-9 empleats
des de 5.007,00€
Segment III de 1-2 empleats
des de 5.007,00€
Produmex Scan per SAP Bussiness One (Boyum it)

Produmex Scan és un escàner de magatzem intel·ligent per a inventari de SAP Business One amb un procés d’implementació ràpid. Amb aquesta nova tecnologia, pot començar a escanejar l’inventari en temps real per a reduir errors, fraus i dies de treball innecessaris perduts per any. Controla i automatitza aspectes clau del teu negoci, segons les teves necessitats amb programes d’ERP i programació a mida.

Segments Llicència Manteniment anual
(no inclou el preu de la llicència)
Segment I de 10-49 empleats
1.400,00€
280€
Segment II de 3-9 empleats
1.400,00€
280€
Segment III de 1-2 empleats
1.400,00€
280€
Digital Docs BANCS

Digital Docs BANCS Mòdul de descàrrega automàtica dels moviments de comptes bancaris (autoritzat per codi interbancari), conciliació i punteig automàtic.
No permet que un moviment estigui duplicat o que es produeixi un salt de data/saldo o comptabilitzar dues vegades un mateix moviment i connectada amb el mòdul Sage Digital Docs (comptabilització automàtica de FACTURES).

Funcionalitats de Digital Docs Bancs

Digital Docs Bancs ofereix molts avantatges a qui l’utilitza en combinació amb el programari SAGE gràcies a les seves funcionalitats. La comptabilització s’executa amb una autorització per codi interbancari, cosa que permet evitar errors de la PSD2 i és compatible amb totes les entitats amb llicència per operar a Espanya. Podríem destacar entre les seves funcions:

  • Automatització absoluta a la descàrrega de moviments bancaris
  • Comptabilització automàtica en una interfície de consulta completa de transaccions (inclou PDF factura , assentament factura, efecte, assentament banc i moviment bancari)
  • Bloqueig de moviments duplicats
  • Revisió de faltes de moviments per dates amb control del saldo
  • Configuració de regles avançades personalitzables
  • Detecció immediata de desquadrats Banc-Major i resolució amb un sol clic
  • Compatible amb totes les entitats que compten amb llicència a Espanya
  • Connexió per codi interbancari.
Segments Preus
des de
Manteniment anual
des de
(anys següents)
Segment I de 10-49 empleats
(<15K moviments)
3.265,00€
525,00€
Segment II de 3-9 empleats
(<5K moviments)
1.675,00€
525,00€
Segment III de 1-2 empleats
(<5K moviments)
1.675,00€
525,00€
Categoria Gestió de processos

Factura electrònica

Import màxim de la subvenció 1.000€

La digitalització arriba a tots els àmbits de les empreses (màrqueting, vendes, atenció al client, etc.) i també a la forma en la qual gestiones les factures del teu negoci. Descobreix els avantatges del programari de facturació electrònica:

  • Factures en format estructurat: tindràs la possibilitat emetre factures en formats estructurats, almenys en format FACTURA-E, per a facilitar el seu tractament automatitzat.
  • Factures il·limitades: podràs emetre un nombre il·limitat de factures.
  • Clients il·limitats: tindràs la capacitat d’enviar factures a un nombre il·limitat de clients.
  • Productes o serveis il·limitats: podràs crear un nombre il·limitat de productes i/o serveis facturables dins del catàleg.
  • Enviament de factures per correu electrònic: la solució et possibilitarà trametre factures directament per correu electrònic.
  • Personalització de factures: les factures seran personalitzables, incloent-hi la selecció del teu logotip.
  • Còpia de seguretat periòdica: podràs realitzar còpies de seguretat, amb possibilitat d’una periodicitat diària.
  • 1GB Emmagatzematge/Històric de factures: tindràs un emmagatzematge de, com a mínim, 1GB per a les factures.
  • Integració amb altres solucions: la solució disposa d’APIs o Web Services per a la seva integració amb altres eines, així com permetre la càrrega de dades de manera manual.
  • Control de venciment de les factures: tindràs un sistema de control del venciment de les factures.
  • Compliment: podràs assegurar el compliment de la normativa aplicable, en concret el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació del Reial decret 1619/2012, així com qualsevol normativa d’aplicació.
sage-sage50-preferred
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 1.098,00€
Segment II de 3-9 empleats
des de 1.098,00€
Segment III de 1-2 empleats
des de 798,00€
sp4i
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 2.000,00 €
Segment II de 3-9 empleats
des de 2.000,00 €
Segment III de 1-2 empleats
des de 1.700,00 €
Categoria Factura Electronica

Serveis i eines d’oficina virtual

Import màxim de la subvenció 12.000€

Eines de producció col·laboratives que permeten treballar des de qualsevol lloc.

Microsoft Office 365 és el un conjunt de programes d’ofimàtica, de l’empresa Microsoft, amb modalitat subscripció anual.

– Connectar-se des de qualsevol lloc .
– Col·laborar i crear en temps real.

Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 961,20€
Segment II de 3-9 empleats
des de 411,20€
Segment III de 1-2 empleats
des de 411,20€
Oficina Virtual

Comunicacions segures

Import màxim de la subvenció 6.000€

Pack comunicació

La solució es compon d’un Router/Firewall amb la seva configuració inicial, així com les VPN dels usuaris remots, realitzada per tècnics certificats.

• Ens permet tenir un control d’accés dels usuaris remots al nostre sistema, vinculats l’ “Active directory”
• Segmentació de xarxa
• Permet establir connexions xifrades d’extrem a extrem entre les diferents seus de l’empresa.
• Permet establir comunicacions segures dels dispositius mòbils que connecten a l’empresa.

MikroTik-logo
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 3.321,00€
Segment II de 3-9 empleats
des de 1.691,00€
Segment III de 1-2 empleats
des de 296,46€
Categoria Comunicacions segures

Ciberseguretat

Import màxim de la subvenció 6.000€

 

Pack Ciberseguretat

La solució inclou la llicència per a 1 any, el servei d’instal·lació, configuració i formació inicial, i consola amb visió centralitzada, en el cas de ser d’utilitat.
La solució es pot instal·lar en Windows, Mac, Linux, telèfons intel·ligents o tauletes, i és escalable
• Protecció activa contra amenaces mai vistes abans (zero-day threats)
• Xifrat de dades importants i unitats externes
• Protecció en la compra en línia i en la banca
• Tallafocs amb inspecció de xarxes
• Antiphising
• Protecció d’aplicacions al núvol.

ESET-Logo
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 762,50€
Segment II de 3-9 empleats
des de 261,20€
Segment III de 1-2 empleats
des de 106,15€
 

Pack Eset Complete + Backup

La solució inclou la llicència per a 1 any, el servei d’instal·lació, configuració i formació inicial, i consola amb visió centralitzada, en el cas de ser d’utilitat.
La solució es pot instal·lar en Windows, Mac, Linux, telèfons intel·ligents o tauletes, i és escalable

  • Protecció activa contra amenaces mai vistes abans (zero-day threats)
  • Xifrat de dades importants i unitats externes
  • Protecció en la compra en línia i en la banca
  • Tallafocs amb inspecció de xarxes
  • Antiphising
  • Protecció d’aplicacions al núvol
  • Còpies de seguretat monitorades des d’1 dispositiu i 1Tb
ESET-Logo
Segments Preus
Segment I de 10-49 empleats
des de 1.580,00€

PODEM AJUDAR-TE?

Tens una pregunta, un suggeriment o una petició?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu